Tuesday, May 13, 2014

Allah ne verdiyse Cilbiri

allah ne verdiyse cilbiri 1






Allah Ne Verdiyse





  • ANASAYFA

  • HAKKIMDA

  • ILETISIM

  • Değmesin Yağlı Boya








  • allah ne verdiyse cilbiri 2


  • allah ne verdiyse cilbiri 3


  • allah ne verdiyse cilbiri 4


  • allah ne verdiyse cilbiri 5


  • allah ne verdiyse cilbiri 6








Allah ne verdiyse Cilbiri



Gönderen Allah ne verdiyse On 30 Mart 2014 Pazar 7 yorum






allah ne verdiyse cilbiri 7


Es selamü aleyküm 


Hayirli bir pazar günü dileyerek hemen tarif diyorum dostlar 


Tariflerimi zaman asimina ugratmamak icin bu kararimda israrci olmam gerekiyor galiba. 


sayet eretlersem bendeki güncelligini yitirip dosyada kaliyor 


sonrada cokda önemli bir tarif degil diyorum kendi kendime .dua edin bu kararimda istikrarli olayim 


herzamanda teferruatli tarif gerekli degil degilmi kolay olan bazen lezzetlide olabiliyor 


buna bu tarifte garanti ediyorum rabbimin izniyle 






allah ne verdiyse cilbiri 8


malzeme 


yumurta miktarini büyüklere iki tane kücüklere bir tane olarak hesaplayip pisirirseniz 6 kisilik 


resimlerde dört kisilik yumurta ile hazirlandigini göreceksiniz yaniltmasin sizi 


püresi icin 


4 iri patates


3 dis sarimsak 


1 yemek kasigi tereyag 


1 su bardagi süt  


&


600 gr yogurt (normal 


1 iri dis sarimsak ezilmis 


&


6 yumurta 


&


sos icin 


3 yemek kasigi siviyag 


1 yemek kasigi tereyag 






allah ne verdiyse cilbiri 9


öncelikle patatesleri soyalim teflon tavaya kücük dograyalim yaklasik iki bardak su ekleyip dogradigimiz sarimsak tuz ve karabiber esliginde yaklasik 12 dakika suyunu cekinceye kadar kapagi kapali bir sekilde pisirelim .suyunu cekince üzerinden kapagi alip patates ezici yada catal yardimi ile iyice ezelim 


burada bir not birakmak istiyorum kahvaltiya kizimin arkadasi oldugu icin püreme kurutulmus dolmalik biber ekleyemedim ben, dolayisi ile resimde yok sayet cocuklar yemeyecekse yada tatli ise kulllanacaginiz biber iki tane kurutulmus biberi ufalayarak patates ile birlikte pisirin 


cok lezzet katiyor inanin 



allah ne verdiyse cilbiri 10


tereyagini ilave edelim dibini saracak sekilde ara ara birakarak bir kac dakika kavuralim bu islemi yapin pürenize unsu yani hamursu tadi gidip hafiften közlenmis patates tadi veriyor pürenize 



allah ne verdiyse cilbiri 11


sütü ekleyip hemen karistiralim karistirarak sütü cekmesini saglayalim bir kenarda sicak bekletelim kapagini kapatin ki kabuk baglamasin






allah ne verdiyse cilbiri 12


oda isisindaki yogurdumuza sarimsagi ezelim biraz tuz serpistirelim sarimsak suyunu biraksin tadini yogurda versin karistirip onuda bekletelim 






allah ne verdiyse cilbiri 13


yumurtalari pisirmeden üzerine görsel sölene döndürecek sosumuzu hazirlayalim 


bir kücük tavaya yaglari birakalim eriyp tereyagin kokusunu alinca ocaktan cekelim 


yapilanin aksine ben biberin yanmis halini sevmiyorum hafif iliyinca toz biberi icine birakalim o rengini aromasini birakicak ama yanmayacak 



allah ne verdiyse cilbiri 14


yumurta isleminde kullanacaginiz yagi size birakiyorum ister tereyag ister siviyag yumurtlar yapismayacak sekilde yardimci olacak kadar olmali miktari . mutlaka yapismayan bir tava kullanmaliyiz yumurtalari icersine kirip beyazlari pisinceye kadar tutalim ocagin altini kapatalim .tavanin sicakligi ile kayisi kivanminda pismis yumurtalara sahip olacagiz sogumasina firsat vermiyoruz hemen tabaklara servise sunma asamasi gelmeli ardindan 






allah ne verdiyse cilbiri 15


tabaga bir miktar patatesten koyalim kenarlara dogru yüksek canak halini almali koyus sekli 


ortasi cukur olacak sekilde yayalim 


ben dört kisilik hazirladim dedim ya tavada patatesi düzleyip dörde ayirdim her parcayi adil olarak dört tabaga bölüstürdüm alti kisilik olacaksa altiya bölecegiz ;)


yogurt ise ben üzerine dört kasik koydum 


hemen üzerine iki yumurtayi spatula ile alip yogurdun üzerine yerlestirelim kirmizi biberli sosumuzdan 


üzerine arziu ettiginiz miktar gezdirip dogru sofraya götürelim 


görüldügü üzere bu iki asamanin resimi yok zira servis ile ugrasiyordum cekmeye zaman kalmadi bende kendi tabagimi resimlemek zorunda kaldim :) 






allah ne verdiyse cilbiri 16


yanina ekmek ,karsinizda sevdikleriniz .


dilde sükür hem sofraya hem bedene sihate bereket olsun insallah 


Tarif bana aittir dostlar daim dualara talip Allah ne verdiyse 


      Muhabbetle 




Tweet




Pin It








No comments:

Post a Comment