Friday, April 18, 2014

Goblen İşlemeli Koltuk


Günaydın;


Epeydir uğrayamadım buralara, ama boş durdum sanmayın:) Pek çok ciciler hazırladım, hepsi sırayla görücüye çıkacak inşallah. 






Goblen işlediğim koltuğumu takdim edeyim hemen;













Bu koltuk anneme ait bir antika koltuk idi ve şekildeki gibi allanıp pullanarak benim salonumun baş köşesine yerleşti. 


Daha önce yine goblen işlemeli puf ve sandalyemizi paylaşmıştım burada. Bu koltuğu da aynı şekilde hazırladım. Şık düğme Ankara mağazasından döşemelik goblen kiti olarak aldım. Bu kitler desenleri işlenmiş olarak satılıyor. Değişik koltuk modellerine uygun (kolçaklı, kolçaksız, büyük, küçük vs.) pek çok desen var. Koltuğumuzun şekline uygun bir desen seçiyoruz, zemin rengini de biz seçip, mobilyamızın boyutuna uygun gelecek şekilde zeminini işliyoruz ve döşemeciye kaplatıyoruz. 













Üç boyutlu tablo gibi birşey oldu kanımca. Döşemeciden eve getirildiğinde eşimin "oturmalık mı bu koltuk?" şeklindeki tepkisi çok hoştu:)) Şimdilik seyrediyoruz bakalım, belki otururuz günün birinde:))













Sevgilerimle,


 

No comments:

Post a Comment