Sunday, December 22, 2013

ruzgar gulu kurabiyeiye

Selam degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Bugunku yayinimiz ruzgar gulu kurabiyeiye.










ruzgar gulu kurabiyeiye 1










Dondurucuda genellikle milföy bulunduranlardanım ve genellikle muska şeklinde yapardım ama bu defa değişik olsun istedim ve rüzgar gülü şeklindeki bu milföylere rastladım ben pek  beğendim umarım sizde beğenir ve uygularsınız.














ruzgar gulu kurabiyeiye 2
 ruzgar gulu kurabiyeiye 3

ruzgar gulu kurabiyeiye 4ruzgar gulu kurabiyeiye 5


Dondurucudan çıkardıktan sonra bir süre yumuşamalarını beklediğimiz  milföyün dört kenarından kesip, göbek kısmına iç harcımızdan 


(ben çocuklar sevdiği için sosisli harç kullandım) koyup resimdeki gibi birleştiriyoruz.

Üzerine yumurta sarısı sürüyor ve orta kısımlarına çörek otu serpiştiriyoruz.  Kızgın fırında alt ve üstleri kızardıktan sonra servise hazırdır.



ruzgar gulu kurabiyeiye 6








Bu tarifimi de GÜLOANNEMUTFAKTA ya gönderiyorum umarım beğenilir.




Bu yazi hakkinda daha detayli bilgi inceleyebileceginiz onerdigimiz bir web kaynagi : ruzgar gulu kurabiyeiye

No comments:

Post a Comment