Sunday, December 8, 2013

Pazar Günü Ziyaretinde Kitap Severlerin Kapısını Çaldık..


hazırlayan: Sui


Hepinize merhabalar..





Kimi insanların doğumu önemli bir gündür, kimi insanların ölümü. Kimi insanlar ise ardında iz bırakmak için çabalar, belki sesini fazla duyuramaz ama, onu tanıyan herkesin gözünde bir anlam ifade eder. Ama öyle insanlar vardır ki, ömrünün her safhası kıymetlidir, yaşarken de öldükten sonra da geride bıraktıkları için. Ulu önder Mustafa Kemal ATATÜRK, Türk Milleti için unutulmayacak izlerden biri hiç şüphesiz. Saygı ve özlemle anıyoruz... 






Bu hafta pazar günü ziyaretimizde kitap tanıtımlarına blogunda yer veren yazarlardan söz edeceğiz. Daha önceki ziyaretlerimizde tanıttığımız pek çok blog yazarı kitap tanıtımları yaptığı için, kimleri ziyaret etmişiz bakmak istedim öncesinde. Küçük bir liste yaptım ve şimdiye kadar pazar günü ziyaretlerinde 140 blogun kapısını çaldığımızı gördüm. Sayımız ne kadar artar bilmiyorum ama bu ziyaretlerde kendi adıma konuşmak gerekirse, düşüncelerini, el becerilerini, zevklerini, alışverişlerini, ilgi alanlarını, meraklarını, seyahatlerini, aşklarını, çocuklarını, hayallerini, kavgalarını, sitemlerini, mutluluklarını, hüzünlerini gördüğüm, paylaştığım, okuduğum tüm yazarların yaratıcılıklarından ve olayları ele alış biçimlerinden çok etkilendim. Tüm yazarlarımızın emeğine sağlık diyerek bu haftaki ziyaretimize başlıyorum. 





Pazar Günü Ziyaretinde Kitap Severlerin Kapısını Çaldık..



No comments:

Post a Comment