Wednesday, November 13, 2013

Husband & Wife @ Bestfriend






Tweet
Hai :D


husband amp wife bestfriend 1


K ini gambar kaki. Kalau Isham tidur, dia ni mesti nak pegang saya.Selalu pegang tangan lah tapi masalahnya time dia kerja tak sama dengan kita yang normal ni. I mean jadual kerja dia ada yang awal pagi. 3 pagi la. So balik keja nak tidur sangat.....sorry tangan tak available. i banyak kerja nak buat guna tangan hokayyy...nak baca buku, nak buat kerja client. sobs. Pastu dia pegang kaki. haha. Asal dapat pegang dah la. sampai dia lelap.






Yela, dah kahwin..mesti la lagi rapat tapi lepas kahwin ni lagi macam2 bengang merajuk nya tapi jap je la 10 minit.  Pastu baik. Tu yang buat lagi rapat kot. 






Saya and Isham memang rapat sangat . Dari dulu. Bukan rapat macam belangkas nak kepit 24 jam tapi kalau tak jumpa berbulan2 pun nak sms2 gak. Satu hari mesti kena ratus2 sms.update each other. Kalau Isham nak gi kerja, dari dia bersiap, dia pakai tie, start enjin keta semua dia bagitau. haha. Makan semua mesti nak jemput. Dia la mula benda update macam ni. Dari mula zaman dia kata "suka jatuh cinta" kat saya dia dah mula dah benda update tiap saat ni. 






Pendek cerita memang rapat lah macam kawan baik . dia susah, saya bagi bahu. Saya susah dia bagi bahu. Bahu dia lagi empuk banyak lemak. hahahaa






Eh helloooo tapi dulu zaman nokia boleh lah sms selalu....battery tahan berjam2 kan. Skang ni zaman handphone makin canggih tapi kalau pakai main fb ke twitter ke, ig ke...jap je batt dah weak kan.Haaaa tu la masalahnya bila zaman nokia nak bawak ke smartphone canggih manggih skang ni. ahaaaaa






Paling penting untuk kita dua ni is handphone la...tanpa handphone huruhara .hoihhh.. Saya tak reply sms pun kena sound dengan dia. amboihhh. Hari tu terlupa nak bawak charger dalam handbag...bukan main nak ungkit tiap hari. T_T tsskkkk.






K la k la...nasib baik skang ni dah ada jual benda canggih macam ni...nama dia POWER BANK !!! homaigoddd senang nya hidup !! takyah cangkung kat plug dah sebab nak charge hp 20 minit jap. hahaaa.






husband amp wife bestfriend 2


Saya punya Powerbank ni dari Sky Zealous Team  . nasib baik laaa ada benda alah macam ni....boleh usung mana2. sebab yela hp kalau pasang internet wifi selalu batt cepat nya kongg. ke hp saya je mcm tu...T_T ekekkeke. Powerbank ni boleh cas handphone saya banyak kali...homaihh...seronoknya. Dalam 4-5 kali boleh charge penuh handphone saya. 






Dah, lepas ni takde dah Isham nak perli2 sebab hp saya batt weak ke apa. Takde istilah "tak dapat contact" .Ok la ok laaa. 






Tapi pastu....orang tu yang sibuk nak pinjam Powerbank hebattt kitewww ni...sebab handphone dia pun selalu habis batt sebab selalu main game Subway Surfers....T_T






husband amp wife bestfriend 3


game yang dia duk gila skang ni. bila kalah "oh crappp oh shitt lah" . T_T





Thanks Sky Zealous Team sebab kenalkan Powerbank ni kat saya. hubungan kami suami isteri semakin erat. ekekeke. ewww macam iklan gatal je. hahaa. Tapi memang best lah Powerbank ni !! Korang kalau nak beli jangan terbeli yang ciplak punya....serious batt tak tahan lama. Yang Pineng ni tahan lama. Nora Danish pun guna. tetiba masuk Nora Danish. 


https://www.facebook.com/Skyzealousteam?fref=ts

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ads


husband amp wife bestfriend 4

Hai, nampak tak mata saya ? ni mata original...ok tipu.  hehe. Nak tunjuk mata je sebenarnya. Ok untuk sesiapa yang gemarkan contact lens atau cermin mata ...boleh cuba usha kat web ni Glasses Online. Korang kalau pakai contact lens, jangan main beli je yang murah2 tu ok. Make sure yang established brand macam yang ada dalam web ni jual. Brand yang selalu jual kat kedai2 biasa semua, web ni ada tapi harga lebih murah. Nak speck mata brand Oakley, Dior, Furla etc. semua ada.


Sesiapa yang berminat boleh guna voucher code under saya...nah !! Khas untuk pembaca blog ni je tau. hiks . Tapi cepat, nanti tamat tempoh !


GOBLOG20





Untuk shopping boleh terus ke web Glasses Online and facebook page https://www.facebook.com/glassesonline.com.my




Toodles :)





husband amp wife bestfriend 5 husband amp wife bestfriend 6

No comments:

Post a Comment