Monday, November 25, 2013

Cumadan Pazara



cumadan pazara 1






Yine boyamak için cam tabak aldım hayırlısı bakalım.






cumadan pazara 2






Hafta sonu klasiği oldu yoğurt yapmak...






cumadan pazara 3






Çocuklarımın tahta kalemleri sınıftaki kalemliğe sığmayınca ayak üstü bulduğum kutuyu kapladım.






cumadan pazara 4






Ballı limonlu sıcak su hasta goncama






cumadan pazara 5






Bunlardan mutlaka bahsetmeliyim dedim. Sağ tarafta kapatıcılar var benim gibi yağlı ciltliler için hala tek tuk sivilcem çıkıyor ve eski sivilce lekelerini çok güzel kapatıyor yoğun kıvamlı bir kapatıcı. Ben 1 numarasını kullanıyorum ve aradığım her zaman bulamıyorum ne çok açık tenli insan varmış, çok çabuk bitiyolar mağazalarda bende bulunca stok yaptım. En soldaki essencenin dudak kalemi 06 numara satın mauve, çok yumuşacık bir kalem ben kendisini ruj olarak kullanıyorum. Mutlaka bakın derim.






cumadan pazara 6






Pazar günü benim toplantım vardı beni oraya götürüp arabada bekleyecek goncaya ballı limonlu sıcak su sürprizi....






cumadan pazara 7






Şu küpe ve yüzük aşkı bitmeyecek. Görünce dayanamıyorum.






Okul zamanı geliyor, ben yavaştan kaçayım.Herkese güzel, sağlıklı ve verimli bir hafta diliyorum...Tekrar görüşmek dileğiyle...































No comments:

Post a Comment