Wednesday, February 19, 2014

anlatımlı domates oyası

Merhaba sevgili site takipçilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün anlatımlı domates oyası yazisini paylasmaya karar verdik.


anlatimli domates oyasi 1


 


Selam ...


Kış geliyor ve hazırlıklar tam gaz devam ediyor....


Ben eldivenleri özellikle bu şekilde parmaksız eldivenleri çok ama çok seviyorum.


Kendi kendime yapayım dedim.


Ve oldu :)







Yalnız başlamadan dünkü gibi başıma gelen bir olay anlatmak istiyorum :)


 


Bu olay yaklaşık 1,5-2 ay önce gerçekleşti...


Çarşıdaydım ve bir gazeteciye girip dergi alıyordum.


Bir delikanlı yaklaşık 23-25 yaşlarında.


sevimli uzun rastalı saçlı bir genç.


"pardon neden saçınızı boyamıyorsunuz "dedi.


Bana mı soruyor diye bakındım ve evet banaymış.


Böyle doğal olmak daha hoşuma gidiyor. Şu anda boyatmayı da hiç düşünüyorum .


Üstelik vücudumuza yeteri kadar kimyasal giriyor biraz az girsin "diye cevap verdim.


Ama sizi olduğunuzdan daha yaşlı göstermiş"


Amanın yahu daha ne kadar yaşlı gösterebilirdim ki ???


" Öylemi peki sizce kaç yaşındayım ama hani alınırım diye küçük söylemeyin lütfen "dedim....


verdiği cevap şu :


"28"


Beni göreceksiniz ama


"Ay sağol ya çok mutlu oldum 37 yaşındayım demek ki o kadar yaşlı göstermiyormuşum" dedim


Hoş tamam çok yaşımı göstermiyorum ama delikanlı beni tam 9 yaş küçülttü ...


Allah razı olsun ondan aklıma geldikçe yüzümde hemen bir tebessüm oluşur :)


Evet hikaye burada biter örgü anlatılmaya başlanılır :)


anlatimli domates oyasi 2


 


Bu yünün rengini hatırladınızmı ???


Fuşya Murat Boz beresi yapmıştım.


Unutanlar buradan bakabilir...



anlatimli domates oyasi 3


 


Ben beğendim...


Üstelik hiç sökmeden yaptım .


Yani ölçüleri de tam tutturmuşum :)



anlatimli domates oyasi 4


 


Sıcacık yaptı elimi.


Elimi diyorum diğer tekini ördüm ama fotoğrafını çekeceğim için kenar dikişini yapmadım :)



anlatimli domates oyasi 5


 


İşte burada açık hali...


 


Malzemeler:


 


orta kalınlıkta yün


5 numaralı şiş


gerekenler bunlar...


Evde az kalmış iplikleri değerlendirmek ve kışı rengarenk ve sıcacık geçirmek için harika bir yöntem :)


 


Yapılışı :


 


36 ilmek ile başladım ve 18 sıra 2 ters 2 düz lastik ördüm. Burası bileğe kadar olan bölüm. Elimdeki duruşunu gördünüz daha uzun isterseniz sayıyı arttırabilirsiniz.


24 sıra düz örgü ördüm ve 6 sıra tekrar 2 ters 2 düz lastik ördüm ve kestim.


Dikmeye alttan başladım böylece parmak aralığını ayarlamak daha kolay olurdu .


sonrada güzelce giydim...


Takıldığınızı yerde sorun yardımcı olurum :)


Sağlıcakla kalın...




Ziyaret edilmesi gereken ilginc konular ve siteler : anlatimli perde ornekleri

No comments:

Post a Comment